Retourbeleid


We willen dat je altijd tevreden bent met je aankopen, voor deze MaantA van BegA s.r.l. biedt u de mogelijkheid om de producten binnen 20 dagen na ontvangst bij u thuis te retourneren.

Deze faculteit is onderworpen aan bijzondere voorwaarden en modaliteiten en wordt alleen aangeboden aan klanten die de status van consument hebben. De garantieregeling en het herroepingsrecht, normaal voorzien door onze "Gebruiksvoorwaarden", blijven ongewijzigd.

VOORWAARDEN VOOR RETOUR BINNEN 20 DAGEN


De retour kan worden gedaan door een verzoek in te dienen op ons e-mailadres: info@maanta.it met vermelding van het bestelnummer, de goederen die u wilt retourneren en de reden voor de retour.

Om binnen 20 dagen gebruik te kunnen maken van het speciale recht op teruggave is het noodzakelijk:

    Dat het product werkt, schoon, goed gevouwen, vrij van krassen, deuken of schaafwonden is;
    In het geval van vuile, zoekgeraakte of gebruikte artikelen wordt dit in mindering gebracht op 10 tot 90% van het betaalde bedrag. Het percentage wordt bepaald door de staat waarin het product in ons magazijn valt en door wat er is gebruikt.
    Dat het product wordt geretourneerd in de originele verpakking, gevouwen precies zoals het is aangekomen en inclusief alle accessoires en verpakking die aanwezig zijn op het moment van levering.



METHODE VAN RETOUR BINNEN 20 DAGEN

Volg deze eenvoudige stappen om terug te keren:

  1. Vraag binnen 20 dagen een retour aan via het gedeelte "GESCHIEDENIS EN BESTELGEGEVENS" in uw gebruikerspaneel.
  2. Voer de bestelling in, selecteer het product dat u wilt retourneren en verzend het retourverzoek.
  3. Verpak de goederen die u retourneert correct, zorg ervoor dat het product goed beschermd is en niet beschadigd is tijdens het transport;
  4. Voer het aankoopbewijs in;
  5. Neem contact op met uw vertrouwde koerier om het product naar ons adres te kunnen retourneren.
  6. Als u hebt geretourneerd omdat u van gedachten bent veranderd, zijn de kosten voor het retourneren van het product en het verzenden van de nieuwe voor uw rekening.
  7. In het geval van gedeeltelijke retourzending worden de betaalde verzendkosten geacht te zijn gebruikt voor de ingehouden goederen.
  8. Als u daarentegen een beschadigd of onjuist product heeft ontvangen, zijn de verzendkosten volledig voor onze rekening.

Als u als gast een aankoop hebt gedaan en deze wilt retourneren, moet u deze omzetten naar een klantaccount.
Ga naar de pagina voor het volgen van bestellingen op de URL https://www.maantaoutdoor.nl/tracciatura-ospite, voer het bestelnummer in dat u in de bevestigingsmail en uw e-mail vindt en volg de procedure voor conversie naar een klantaccount, aangegeven aan het einde van de pagina.
Eenmaal omgezet in een klantaccount volg de stappen van 1 tot 8 hierboven.



BEPERKING EN KOSTEN


Als u hebt geretourneerd omdat u van gedachten bent veranderd, zijn de kosten voor het retourneren van het product en de verzendingen van de nieuwe voor uw rekening.

In het geval van gedeeltelijke retourzending worden de "betaalde betaalde" verzendkosten gebruikt voor de ingehouden goederen.


Accept
Maanta especteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld: Cookie-Verklaring