<<< HALLOWEEN KORTING -10% >>>
op Saill / Solaria / Op Maat zeilen tot 1 november

Retourbeleid



We willen dat u altijd tevreden bent met uw aankopen, daarom is MaantA di BegA s.r.l. biedt u de mogelijkheid om de producten binnen 20 dagen na ontvangst bij u thuis te retourneren.

Deze faculteit is onderworpen aan bijzondere voorwaarden en procedures en wordt alleen aangeboden aan klanten die kwalificeren als consument. Dit doet geen afbreuk aan de regelgeving met betrekking tot de garantie en het herroepingsrecht, zoals gewoonlijk voorzien in onze "Gebruiksvoorwaarden".

VOORWAARDEN VOOR RETOURZENDING BINNEN 20 DAGEN

Om gebruik te kunnen maken van het bijzondere recht op retour binnen 20 dagen is het nodig:

    Dat het product functioneel, schoon, goed gevouwen, vrij van krassen, deuken of schaafwonden is;
    Bij vuile, zoekgeraakte of gebruikte artikelen wordt 10 tot 90% van het betaalde bedrag verminderd. Het percentage wordt bepaald door de staat waarin het product terugkeert naar ons magazijn en hoeveel het is gebruikt.
    Dat het product wordt geretourneerd in de originele verpakking, gevouwen precies zoals het is aangekomen en inclusief alle accessoires en verpakkingen die aanwezig waren op het moment van levering.

 

WIJZE VAN RETOURNEREN BINNEN 20 DAGEN

Volg deze eenvoudige stappen om terug te keren:

  • Vraag een retourzending binnen 20 dagen aan door naar het gedeelte "MIJN ACCOUNT > MIJN BESTELLINGEN" in uw gebruikerspaneel te gaan.
  • Voer de bestelling in, selecteer het product dat je wilt retourneren en verstuur het retouraanvraag.
  • Verpak de goederen die u retourneert op de juiste manier, zorg ervoor dat het product goed beschermd is en niet beschadigd raakt tijdens het transport;
  • Steek het aankoopbewijs erin;
  • Neem contact op met uw vertrouwde koerier om het product naar ons adres te kunnen retourneren.
  • Als u de retourzending heeft gedaan omdat u van gedachten bent veranderd, zijn de kosten voor het retourneren van het product en de verzending van het nieuwe voor uw rekening.
  • Bij gedeeltelijke retourzending worden de betaalde verzendkosten geacht te zijn gebruikt voor de behouden goederen en worden deze niet terugbetaald.
  • Mocht u daarentegen een beschadigd of verkeerd product hebben ontvangen, dan komen de verzendkosten volledig voor onze rekening.


Als je als gast een aankoop hebt gedaan en je wilt iets retourneren, moet je dit omzetten naar een klantaccount.
Ga naar de pagina voor het volgen van bestellingen op de URL https://www.maantaoutdoor.nl/tracciatura-ospite, voer het bestelnummer in dat u in de bevestigingsmail en uw e-mail vindt en volg de procedure voor het omzetten naar een klantaccount, aangegeven op de einde van de pagina.
Eenmaal omgezet naar een klantaccount, volgt u de stappen 1 tot 8 hierboven.

 
BEPERKING EN KOSTEN

Als u de retourzending heeft gedaan omdat u van gedachten bent veranderd, zijn de kosten voor het retourneren van het product en de verzending van het nieuwe voor uw rekening.
Bij gedeeltelijke retourzending worden de betaalde verzendkosten geacht te zijn gebruikt voor de behouden goederen en worden deze niet terugbetaald.


Aanvaarden
Maanta especteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld: Cookie-Verklaring