10% korting op Saill & Solaria Waterdicht, ook op maat!

FAQ - Veel gestelde vragen



VERZENDING

    Hoeveel kost het vervoer naar huis?

De verzendkosten worden altijd beschreven in het definitieve besteloverzicht.
Door de gewenste producten in de winkelwagen te plaatsen, ziet de klant de transportkosten en kan pas daarna kiezen om de bestelling al dan niet te bevestigen.

    Is de verzending verzekerd?

Al onze zendingen zijn verzekerd, bij verlies wordt een ander pakket opnieuw verzonden of de klant terugbetaald.

 

    Hoe kan ik de verzendcode van mijn bestelling achterhalen?

Op de dag van vertrek van de goederen uit het magazijn sturen wij de verzendcode per e-mail. Voor meer informatie zie pagina "Productietijden en verzendingen"
LET OP: Stuur ons alstublieft geen e-mails met verzoeken om de trackingcode, tenzij de tijd aangegeven op de betreffende pagina "Productie- en verzendtijden" is verstreken.

 

    Ik heb een e-mail ontvangen met het trackingnummer, hoe kan ik mijn pakket volgen?

U kunt de status van uw zending direct volgen op de website van de koerier waaraan wij het pakket hebben toegewezen.
LET OP: Updates starten vanaf de dag na de verzendmail.

 

    Neemt de koerier bij levering contact op met de ontvanger om een ​​afspraak te maken?

De koerier biedt deze service momenteel niet aan, maar is nog steeds afhankelijk van de Master.
LET OP: We raden de ontvanger aan om contact op te nemen met de koerier als hij tijdproblemen heeft voor bezorging via het koeriersnummer.

 

    Ik heb meerdere artikelen besteld, wordt er een enkele verzending gedaan, ook al hebben ze een andere aankomsttijd?

De bestelling wordt verzonden zodra we alle bestelde artikelen op ons kantoor aanwezig hebben.

 

FACTURERING

     Zult u een ontvangstbewijs of factuur uitgeven om de productgarantie af te dwingen?

BegA s.r.l. het geeft op het moment van verzending een reguliere factuur of specifiek verkoopdocument van aankoop voor particulieren af ​​(of factuur alleen op specifiek verzoek) en is geldig voor belastingdoeleinden en voor de productgarantie.

 



BESTELLINGEN

    Ik heb een bestelling geplaatst en ik heb de bankoverschrijving als betaling gekozen. Als ik de CRO stuur, kun je de orderverwerking dan versnellen?

De CRO-code of de kopie van de bankoverschrijving kan de verwerking van de bestelling versnellen, maar voordat we de goederen verwerken, wachten we nog op het krediet op de bankrekening. Zodra we de betaling hebben ontvangen, sturen we een ontvangstbevestiging per e-mail.

    Ik heb een bestelling geplaatst met afhalen op locatie, hoe weet ik wanneer ik de goederen moet komen ophalen?

Opnames ter plaatse moeten eerst worden goedgekeurd per e-mail naar info@maanta.it. We hebben geen showroom op de beurs, maar als u de verzendkosten liever wilt vermijden, dan leveren wij het product graag bij u af.
Betalingen kunnen worden gedaan in contanten of in een niet-overdraagbare cheque op naam van BegA s.r.l.
Levertijden op afspraak zijn van maandag t / m vrijdag van 08.00 uur tot 09.00 uur en van 17.00 uur tot 19.00 uur.

    Hoe lang moet ik na het afronden van de bestelling wachten voordat de koerier de gekochte producten bij mij aflevert?

Dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode en de beschikbaarheid van de producten, meestal vindt levering plaats binnen de tijden aangegeven in de tabel op de pagina "Productie- en verzendtijden".

    Hoe kan ik een ontvangstbevestiging van mijn bestelling krijgen?

Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met de bevestiging van de bestelling met vermelding van het bestelnummer. Deze pagina dient als ontvangstbewijs.

    Waar kan ik het bestelnummer vinden?

Het bestelnummer vindt u zowel in de orderbevestigingsmail als in uw persoonlijke gedeelte op onze site.




PRODUCTEN

    Zijn de producten die op uw website te koop staan ​​nieuw en hebben ze garantie?

MaantA di BegA s.r.l. beheert en levert uitsluitend nieuwe producten met minimaal 2 jaar garantie voor eindgebruikers en 1 jaar voor resellers, tenzij anders aangegeven.

    Op de kaart van het product dat ik heb gekozen om te kopen staat beschikbaar, betekent dit dat je het op voorraad hebt en dat je het direct kunt verzenden?

Als het artikel direct leverbaar is, krijg je de mogelijkheid om het aan de winkelwagen toe te voegen.
Het product is op voorraad maar de voorbereiding van de bestelling en verzending zal gebeuren volgens de specificaties vermeld in de tabel op de pagina "Productie- en verzendtijden".

Als het product niet beschikbaar is, is het niet mogelijk om het aan de winkelwagen toe te voegen, dus je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier of via e-mail: info@maanta.it om de nieuwe datum voor beschikbaarheid op te vragen.

 



BETALINGEN

    Wat zijn de betalingsmethoden die voor mij beschikbaar zijn?

De betalingsmethoden die de klant ter beschikking staan, worden aangegeven op de pagina "Betalingen".


 
PROMOTIES

    Hoe kan ik de promotiecode krijgen?

MaantA di BegA s.r.l. behoudt zich het recht voor om promoties uit te voeren en promotiecodes te verstrekken.
Sommige acties en kortingscodes worden gecommuniceerd door het versturen van nieuwsbrieven. We raden u aan om u aan te melden via het formulier aan het einde van elke pagina van onze website.

     Hoe kan ik de promotiecode gebruiken?

Tijdens de aankoopprocedure, in de winkelwagen, als er kortingscodes beschikbaar zijn, verschijnt een speciale sectie om de promotiecode in te voeren.

Product toegevoegd aan verlanglijst